Słowenia i Dubaj. Grupa CSL obecna na wydarzeniach networkingowych i targach w całej Europie

2024-04-14

I kwartał roku 2024 za nami. Grupa CSL w tym czasie uczestniczyła w wielu spotkaniach, konferencjach i projektach networkingowych w całej Polsce oraz w Europie. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz budowanie relacji z klientami, partnerami biznesowymi oraz podmiotami z którymi możemy współpracować.

Jesteśmy aktywni, jesteśmy zaangażowani i zabieramy głos tam, gdzie logistyka musi być głośno słyszalna. Z drugiej strony chętnie odwiedzamy także wydarzenia branżowe przypisane konkretnie sektorowi TSL.

 – Nasza aktywność wynika z chęci pozyskiwania nowych partnerów, ale także z chęci bieżącej dyskusji o najważniejszych sprawach dla logistyki, transportu i spedycji. Jesteśmy aktywnymi członkami Polskiej Izby Spedycji i Handlu, Polsko-Skandynawskiej Izby Gospodarczej, Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja czy Północnej Izby Gospodarczej. Cel to wymiana wiedzy i doświadczeń. Aktywnie bierzemy udział także w wydarzeniach targowych i branżowych, gdzie konkretnie promujemy nasze usługi – mówi Przemysław Hołowacz, dyrektor ds. rozwoju Grupy CSL.

Bierzemy udział w wydarzeniach w Szczecinie i województwie zachodniopomorskim, ale odwiedzamy także targi w całej Polsce, w Europie, a nawet… na świecie.

– Logistyka nie ma granic. To jest sektor absolutnie międzynarodowy. Nie możemy więc ograniczać się, bo mamy klientów na całym świecie – dodaje Przemysław Hołowacz.

Jakie mamy plany na najbliższe miesiące?

– Będziemy mieć bardzo pracowity kwiecień i maj. Mamy zaplanowany wyjazd na Business Day na Słowenii. Koper jest jednym z portów będących alternatywą dla portów nadbałtyckich. Współpraca ze Słowenią jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniu naszych klientów. Mamy także spotkanie grupy GLA w Dubaju, gdzie weźmie udział 100 firm z całego świata. Będziemy jedną z 15 firm z Europy, które będą brać udział w networkingu i dyskusjach. Coraz częściej obsługujemy frachty w relacji Europa-Zjednoczone Emiraty Arabskie. To dla nas bardzo perspektywiczny kierunek – mówi Kamil Szwarc, menadżer ds. rozwoju biznesu w Grupie CSL.

– Mamy coraz więcej efektów wynikających ze spotkań terenowych i targów. Poznajemy partnerów biznesowych właśnie podczas takich spotkań, stąd też duża obecność podczas kolejnych wydarzeń – dodaje Kamil Szwarc.

Więcej informacji o wyjazdach Grupy CSL oraz relacje z nich znajdziecie na naszym blogu oraz w mediach społecznościowych.