Z powodu zatorów jakie pojawiły się w transporcie lotniczym i samochodowy widoczny jest wzrost popytu na kolejowe przewozy intermodalne. W perspektywie najbliższych kilku lat przewozy na Nowym Jedwabnym Szlaku będą rosnąć i staną się coraz mniej zależne od dotacji publicznych – uważa Ziwei Liu, prezes i założycielka stowarzyszenia Sieć Nowego Jedwabnego Szlaku (New Silk Road Network).
NSRN zostało powołane w celu pomocy małym i średnim firmom logistycznym w lepszym zrozumieniu i osiągnięciu zysków z Inicjatywy Pasa i Szlaku (One Belt One Road) poprzez wykorzystanie możliwości jakie tworzy dla przedsiębiorstw. Innymi słowy, jest to miejsce spotkań z innymi MŚP z różnych rynków, a także miejsce wymiany wiedzy i doświadczeń oraz rozwoju biznesu z partnerami.
Jako sieć jesteśmy odpowiedzialni za budowanie wspólnoty, selekcję i rekrutację członków i partnerów, zachęcanie ich do przystąpienia, oferowanie im odpowiedniej infrastruktury i platform interakcji i wymiany wiedzy zarówno onlin jak i na żywo. Na przykład organizujemy pierwsze roczne spotkanie generalne w Warszawie 6-8 września, podczas którego wszyscy członkowie będą mogli pierwszy raz się spotkać osobiście.
Więcej informacji na stronie intermodalnews.pl.