Każdego miesiąca pracownicy wszystkich działów i spółek Grupy CSL pokonują dziesiątki tysięcy kilometrów. Celem jest odwiedzanie klientów, rozmowa z partnerami, poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych oraz promocja nowych usług i produktów, które powstają przy udziale pracowników naszej firmy. – Każdego roku bierzemy udział w warsztatach i wystawach w całej Europie i nie tylko. Sami również organizujemy spotkania takie jak „Dzień Polsko-Niemiecki” czy „To share knowledge and exprience”. Zależy nam by ludzie wiedzieli coraz więcej o naszej działalności, tym bardziej, że każdy rok przynosi u nas zmiany i nowości – wyjaśnia Przemysław Hołowacz, Prezes Spółek: CSL Inspire i CCIC Intermodal Depo Dunikowo oraz specjalista ds. Marketingu Grupy CSL.
Odwiedziny u klientów, ale i udział w międzynarodowych targach i spotkaniach
Działalność logistyczna to działalność, która nie może zamykać się w wąskim gronie klientów i partnerów. Dobra firma logistyczna i spedycyjna musi być ciekawa świata, chętna do relacji z klientami i otwarta na nowoczesne rozwiązania technologiczne – z takiego założenia od lat wychodzi Prezes Laura Hołowacz i cała Grupa CSL. Od 22 lat firma jest jednym z europejskich liderów branży TSL, a każdy nowy rok przynosi nowe projekty i inicjatywy, które przyciągają klientów.
Jak mówi Przemysław Hołowacz pracownicy CSL każdego tygodnia pokonują setki kilometrów by rozmawiać z klientami oraz by promować działalność firmy. – CSL ma zapisane w DNA troskę o klienta. Staramy się raz lub dwa razy w roku odwiedzać naszych klientów, pytać ich o zdanie na temat pracy, nawiązywać dialog. Jesteśmy w bieżącym kontakcie telefonicznym i mailowym, ale spotkanie twarzą w twarz, uśmiech, wymiana doświadczeń buduje zupełnie inną jakość relacji – mówi Przemysław Hołowacz, kierownik ds. marketingu Grupy CSL, Prezes spółek CSL Inspire i CCIC Intermodal Depo Dunikowo. – Wyjeżdżamy także na targi, będziemy na targach aluminiowych w Dusseldorfie, na tych targach spotykamy naszych klientów, partnerów i potencjalnych klientów. Bierzemy udział w kwietniu w targach w Brukseli, gdzie dyskutuje się o produktach mrożonych. Bierzemy udział w londyńskich spotkaniach dotyczących branży papierniczych. Promujemy nasze usługi, naszą ofertę i nowości. W tym roku na pewno będzie więcej aktywności związanej z naszymi usługami skierowanymi w stronę odbiorców w Stanach Zjednoczonych – mówi Przemysław Hołowacz.
„Chcemy być w oczach naszych klientów postrzegani jako firma rzetelna, przyjazna i wiarygodna”
Na spotkaniach międzynarodowych pokazujemy nowe usługi Grupy CSL. Przebojem są pomysły przedstawiane w ramach grupy CSL, czyli Cyfrowy CSL jak i CSL Inspire. Logistyka i transport muszą iść w parze z nowoczesnymi rozwiązaniami stąd coraz więcej rozmów z klientami na temat proponowanych przez Grupę CSL produktów ICT: – Jest bardzo duże zainteresowanie naszym modułem „customer”, jest to narzędzie zbudowane w oparciu o know-how osób związanych ze współczesnym marketingiem. To rozwiązanie jest inne od tych, które dotychczas były oferowane klientom, przełamujemy tradycyjny silos żeby dać klientom elastyczny system umożliwiający sprawną obsługę marketingową, rachunkową, planistyczną. To rozwiązanie uniwersalne dla firm zarówno z branży TSL jak i każdej innej branży. Zainteresowanie jest bardzo duże i szacujemy, że w 2020 roku nasz produkt będzie już obecny w kilku firmach – mówi Przemysław Hołowacz. Jak mówi nasz rozmówca wielu klientów Grupy CSL to osoby z którymi udało się nawiązać relacje w czasie spotkań i targów międzynarodowych. – Promujemy naszą firmę. To kwestia nie tylko wizerunku, ale i relacji. Chcemy być w oczach naszych klientów postrzegani jako firma rzetelna, przyjazna i wiarygodna – dodaje Przemysław Hołowacz.
Grupa CSL organizuje także wydarzenia w Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia. Co roku odbywa się Polsko-Niemiecki Dzień w czasie, którego dyskutujemy o logistyce w aspekcie międzynarodowym. Innym pomysłem jest konferencja TSKAE, czyli „To Share knowledge and exprience”. Nasze wydarzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem gości, przyciągając na Łasztownię samorządowców i specjalistów z całej Polski. Bierzemy także udział w spotkaniach branży morskiej oraz w międzynarodowej konferencji kolejowej Navi Rail.
Rok 2020 będzie czasem dalszej aktywności Grupy CSL i Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia. – Logistyka to sztuka działania i myślenia na szczeblu lokalnym, ale i ogólnopolskim i międzynarodowym – mówi Prezes Laura Hołowacz. Działalność całej firmy jest dowodem na realizację tej myśli.