Jednym z kluczy do sukcesu jest troska o jakość przewozu i bezpieczeństwo ładunków: – Mamy na uwadze, że obsługujemy światowych klientów i znajdujemy sposoby, żeby radzić sobie z kompleksową i wzorową obsługą. – mówi Katarzyna Zdanowska z Działu Spedycji Lądowej firmy CSL Internationale Spedition.
Dwie dekady udanego funkcjonowania na trudnym rynku TSL spowodowały, że nasza firma wyspecjalizowała się w kompleksowej obsłudze bardzo wymagających klientów. Wspólna współpraca poszczególnych oddziałów (Spedycji Morskiej, Lądowej i Agencji Celnej) powoduje, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klientów z całego świata.
Naszą siłą jest świadomy, wszechstronny i chętny do współdziałania zespół oraz jego indywidualne podejście do klienta. Każdy z pracowników dba o wysoką jakość naszych usług, tego samego oczekujemy również od naszych podwykonawców.
Troska o bezpieczeństwo przewożonych ładunków to jedna z cech charakterystycznych naszej firmy. Bardzo rygorystycznie przestrzegamy przepisów dotyczących bezpieczeństwa. Celem naszym i naszych klientów jest ochrona kierowcy, pieszego jak i przewożonego towaru, stawka jest wysoka, dlatego nie ma taryfy ulgowej.
Dzięki naszemu uczestnictwu w wielu szkoleniach i testach pracownicy są świadomi niebezpieczeństw, dlatego ściśle przestrzegają ustalonych wewnętrznych procedur związanych z bezpieczeństwem.
W praktyce przekłada się to na ciężką pracę, ponieważ świadomość przewoźników na rynku transportowym szczególnie w transporcie krajowym wciąż nie jest wystarczająca. Spotykamy się z opiniami kierowców, że wystarczy przewiązać czym się da i jedziemy……… Niektórzy idą po najmniejszej linii oporu niestety nie ma to nic wspólnego z profesjonalizmem.
Na szczęście CSL może pochwalić się współpracą z przewoźnikami, którzy dbają o wysokie standardy i zapewniają odpowiednie wyposażenie, jeśli nie posiadają takiego to szybko się dostosowują i uzupełniają. W większości są to firmy rodzinne, z którymi współpracujemy przez wiele lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Wybór podwykonawcy jest bardzo istotny, musi mieć on świadomość roli jaką pełni w procesie transportowym, to ogniwo od którego zależy zadowolenie naszego klienta. CSL bardzo dokładnie weryfikuje jakie firmy podejmują z nami współprace.
Wracając do bezpieczeństwa: standardowym elementem zabezpieczającym są pasy mocujące oraz np. „narożniki”, które służą ochronie przed ewentualnym uszkodzeniem towaru. Jakość pasów mocujących ma kluczowy wpływ na bezpieczeństwo. Jest to standardowy element, obecny na wyposażeniu każdego samochodu, musi spełniać określone wymogi. Naszym zadaniem jest kontrola jakości, sprawdzenie czy pas posiada wymagane parametry – dodaje Katarzyna Zdanowska.
Dopilnowanie wszystkich elementów wymaga od pracowników firmy CSL Internationale Spedition wielkiego zaangażowania: – Szczególnie osoby, które są przy załadunku muszą poświecić dużo czasu i uwagi żeby dopilnować czy towar klienta jest prawidłowo zabezpieczony. Obserwują prace w porcie, muszą weryfikować wśród przewoźników jakość pasów mocujących. Trzeba wszystko przejrzeć, ocenić, sprawdzić, to męcząca i wielka praca. Ładunek musi przejechać kilkaset albo nawet kilka tysięcy kilometrów.
Rolą naszej firmy jest pośrednictwo między zleceniodawcą i podwykonawcą. Jako ogniwo spajające bierzemy na siebie wielką odpowiedzialność, a klienci oczekują idealnie wykonanej pracy. 20 lat funkcjonowania na rynku firmy CSL udowadnia, że pod kątem jakości nie mamy sobie równych, sami śrubujemy oczekiwania wobec siebie i oferowanych przez firmę usług.
Firma CSL Internationale Spedition może poszczycić się zaufaniem swoich klientów i jest to dla nas niezwykle ważne.