Grupa CSL uczy się kompetencji Lidera 3.0

2023-07-03

Takie spotkania wzmacniają zespół, podtrzymują kreatywność i pozwalają na wyłonienie liderów zespołów Grupy CSL. Pracownicy naszej firmy kolejny raz spotkali się z Anną i Tomaszem Grygorcewiczami. Co wyniknęło z warsztatów?

– Skierowaliśmy do liderów zespołów, ale też do specjalistów współpracujących na wskroś firmy w różnych przedsięwzięciach. Przywołaliśmy Lidera 3.0, bo to trend (sposób zarządzania, współpracy) stawiający w centrum indywidualnego człowieka, z całym bagażem stylów poznawczych, emocji i doświadczeń, z którym trzeba się zrozumieć i „dogadać”, żeby sprawy szły do przodu, a ludzie czuli się ze sobą dobrze. A znajomość wyników Stylu Myślenia i Działania FRIS (swojego i współpracowników) znacznie ułatwia skuteczną komunikację i porozumienie zarówno w warstwie zadaniowej, jak i relacyjnej. Zajęcia oparły się na dwóch perspektywach: Ja w relacji ze sobą (moim sposobem postrzegania rzeczywistości i „autopilotem” reagowania w różnych sytuacjach) oraz Ja w relacji z innymi. Jako zewnętrzni konsultanci cenimy sobie współpracę z CSL właśnie ze względu na otwartość na tematy, które wspierają zdrową współpracę w różnych, często wymagających sytuacjach – opisuje warsztat Tomasz Grygorcewicz.

Pracownicy Grupy CSL wiedzą, że poszerzanie kompetencji to podstawa rozwoju – szczególnie gdy mówimy o kompetencjach miękkich i menadżerskich.