„Forum biznesu” kolejny raz wyróżniło firmy, które w swojej codziennej działalności kierują się troską o customer experience, high quality i wysoką jakość obsługi i usług. Grupa CSL wyróżniona została tytułem „Lider jakości” za działanie na rzecz społeczeństwa obywatelskiego i promocję ekologicznych rozwiązań w sektorze TSL. – Ta nagroda jest uhonorowaniem tego, że stawiamy na wysoką jakość – mówi prezes Grupy CSL Laura Hołowacz.
Jesteśmy bardzo wdzięczni kapitule konkursu IQ Quality International oraz magazynowi Forum Biznesu za przyznanie tytułu oraz certyfikatu LIDER JAKOŚCI – IQ Services. To już kolejny raz gdy praca zespołu Grupy CSL jest doceniona przez kapitułę. Nagroda ta jest docenieniem naszej pracy na rzecz niwelowania śladu węglowego w transporcie, przygotowania raportu ESG oraz działań związanych z nowoczesnym podejściem do transportu, logistyki i spedycji.
Gala odbyła się w Katowicach, a nagrodę w imieniu prezes Laury Hołowacz odebrała Karolina Dycha, która na co dzień dba o naszą jakość i wysokie standardy.
Jak kapituła argumentowała nagrodę dla Grupy CSL?
– Kompleksowa obsługa w zakresie organizacji transportu, obsługi celnej i przechowywania towarów żywnościowych i nieżywnościowych, mrożonych oraz w temperaturze pokojowej dostarczanych transportem lądowym, morskim, lotniczym i kolejowym. Takie działanie powoduje, że Grupa CSL kolejny raz jest liderem jakości w swojej kategorii i wzorem do naśladowania dla firm z całej Polski – czytamy.
Jak nagrodę dla Grupy CSL komentuje prezes Laura Hołowacz?
– Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy zespołowej wszystkich pracowników Grupy CSL. Działamy na rynku już prawie 28 lat, ale prawdą jest, że ostatnie dwa lata to czas intensywnego działania związanego z tym, że transport, spedycja i logistyka stają się bardziej zielonym elementem gospodarki – mówi prezes Laura Hołowacz. – Postawiliśmy sobie za cel, by nie zostać w tyle za naszą konkurencją w Europie, a jednocześnie chcemy być jednym z liderów zielonego transportu w skali lokalnej – dodaje Laura Hołowacz. – Wyróżnienie od magazynu „Forum biznesu” jest dla nas przykładem tego, że ekologiczny styl działania nie musi wykluczać się z troską o jakość i budowanie relacji z klientami.
Polecamy publikację na temat Grupy CSL: