– Jesteśmy jako firma CSL Internationale Spedition członkiem kapituły konkursu „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu. Inicjatywa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego polega na promowaniu firm funkcjonujących w naszym regionie – mówi Prezes firmy CSL. Przedsiębiorcy będą mieli szansę na szeroką kampanię promującą ich działalność. Podczas kampanii, przewidziany jest szereg działań reklamowych, przede wszystkim w internecie. Filmy promujące laureatów i zwycięzców konkursu emitowane będą w serwisach: YouTube, Ipla.pl i Tvn.pl. Ponadto przewidziana jest kampania odsłonowa (Onet.pl, Wp.pl), rich media oraz działania w mediach społecznościowych. W kampanię zaangażowani będą również influencerzy. Na czym w ocenie młodych przedsiębiorców i start upów skupi się Prezes Laura Hołowacz?
Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”oraz konkurs dla przedsiębiorców „Twój biznes pod banderą sukcesu” realizowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020. Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” skierowany jest do właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. By wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.biznes.wzp.pl. Trzydzieści przedsiębiorstw wyróżniających się m.in. pomysłowością i kreatywnością zakwalifikuje się do drugiego etapu konkursu. Ich firmy zostaną przedstawione w spotach reklamowych i będą pokazywane w Internecie. Kluczowym etapem konkursu będzie głosowanie na zwycięzców, w którym będą mogli uczestniczyć wszyscy mieszkańcy województwa. Na stronie internetowej konkursu uruchomiony zostanie dedykowany system o oryginalnej mechanice gry w konwencji giełdy. W kapitule konkursu zasiadać będzie Prezes Firmy CSL Internationale Spedition Laura Hołowacz: – Jest to konkurs promujący przedsiębiorczość. Rozwój biznesu w regionie zależy od tego w jaki sposób instytucje publiczne będą wspierać młodych przedsiębiorców. Konkurs zaprasza do udziału młodych przedsiębiorców, stawiających w biznesie swoje pierwsze kroki. Jest to ważne, bo Szczecin i region dynamicznie się zmieniają, powstają nowe firmy, jest coraz więcej innowacyjnych pomysłów. Będziemy pokazywać Województwo Zachodniopomorskie jako silny region przedsiębiorców, pokażemy, że tu można realizować odważne pomysły biznesowe – zapowiada Prezes Laura Hołowacz.
Nagrody w konkursie to przede wszystkim narzędzia promocyjne. Bardzo oryginalne, bo kampania internetowa warta jest kilkaset tysięcy złotych. Siła oddziaływania jest więc tutaj ogromna. – Udział w konkursie mogą wziąć rozmaite firmy ze wszystkich branż, każdy kto prowadzi dobrą działalność opartą na ekonomii powinien zgłosić się do konkursu. Czasem jest lepsza koniunktura na usługi, czasem na przemysł. Województwo Zachodniopomorskie jest regionem przemysłowym, a my jako firma zajmująca się logistyką i spedycją zapraszamy do udziału także firmy z tego sektora – mówi Prezes Laura Hołowacz. – Spotykam młodych ludzi i staram się mówić im, że żyjemy pięknych czasach i mamy mnóstwo okazji i możliwości do realizowania swoich pomysłów i aspiracji. Młodzi mają czas na realizowanie rozmaitych pięknych idei, potrzeba otwartych umysłów, żyjemy w czasach innowatorów. Bardzo wiele rzeczy się zmienia, trzeba to widzieć, nie gonić konkurencji, a znaleźć swoją wartość dodaną na rynku. Najbardziej zauważam i doceniam szerokie horyzonty i wysoką jakość w działaniu – dodaje Prezes Laura Hołowacz.
Głównym celem projektu jest promocja Pomorza Zachodniego jako regionu innowacyjnego, wspierającego nowe technologie, niezwykle atrakcyjnego dla przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów. Podczas inauguracji konkursu Marszałek Olgierd Geblewicz podkreślił, że przedsiębiorcy są wizytówką naszego regionu. Pokazywanie ich działalność to kreowanie wartości dodanej w regionie i dowód na to, że statystyki dotyczące niskiego bezrobocia czy wysokiego stopnia innowacyjności w regionie absolutnie nie są przypadkowe.