CSL o bezpieczeństwie – Często słyszymy od podwykonawców, że jako spedytor sprawdzamy ich bardziej niż służby mundurowe

2019-10-28

Dla firmy CSL bezpieczeństwo klientów jest sprawą priorytetową. Od wielu miesięcy wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne żeby usprawnić komunikację pomiędzy nami, a klientami, a przy okazji pamiętać o ciągłym podwyższaniu jakości bezpieczeństwa danych. Obsługa klientów to także troska o ładunki i dokładna weryfikacja wszelkich certyfikatów i dokumentów. – Możemy się pochwalić doskonałymi rezultatami takimi jak niski poziom reklamacji, terminowość dostaw na czas i wielu innych czynników wpływające nie tylko na bezpieczeństwo towaru, ale również na zabezpieczenie biznesu klienta. Jest to kwestia profesjonalizmu naszych pracowników i bardzo wnikliwego procesu sprawdzania transportów i ładunków oraz współpracy tylko ze sprawdzonymi przewoźnikami i podwykonawcami. Chcemy żeby firma CSL kojarzyła się klientom z bezpieczeństwem i wysoką jakością usług – mówi Przemysław Hołowacz, kierownik ds. marketingu w grupie CSL. Starania spedytora są doceniane przez klientów, o czym świadczy ich rosnąca ilość oraz długoletnia współpraca z wieloma firmami z całego świata.

Grupa CSL podkreśla bezpieczeństwo jako priorytet w swojej działalności zarówno w obszarze pracy agencji celnej, spedycji morskiej, spedycji lądowej jak i działalności informatycznej. Służą temu nowoczesne rozwiązania IT opracowane przez spółkę CSL Inspire, ale i proces wieloetapowej weryfikacji ładunków przed odprawą oraz współpraca tylko z zaufanymi przewoźnikami i podwykonawcami: – W logistyce zwraca się głównie uwagę na dwie rzeczy: czas – terminowość dostawy; oraz pieniądze – koszty tej dostawy. Firmom zależy, żeby koszty były jak najbardziej zoptymalizowane. Dla CSL jeszcze jest jeden aspekt, który stawiamy sobie jako priorytet: bezpieczeństwo. Dzięki trosce o bezpieczeństwo klientów i ich ładunków zdobywamy zaufanie, wypracowujemy relacje biznesowe, które trwają latami, a nasi klienci wiedzą, że ich ładunek i transport jest w dobrych rękach. Bezpieczeństwo w dłuższym etapie współpracy wpływa na jakość dostaw oraz ich optymalizacje. Zmniejsza również prawdopodobieństwo powstania zdarzeń, które wydłużają okres dostawy, dlatego bezpieczeństwo w długoterminowej strategii ma wielki wpływ na optymalizację czasu oraz ceny usługi. Współpracujemy ze zweryfikowanymi firmami transportowymi, które posiadają odpowiednie certyfikaty i ubezpieczenia. Często słyszymy od podwykonawców, że jako spedytor sprawdzamy ich bardziej niż służby mundurowe – mówi Przemysław Hołowacz. – Nasi klienci, którzy cenią sobie bezpieczeństwo, to klienci, którym zależy na spokoju. Oni zajmują się czymś innym niż logistyka, chcą sprzedawać i kupować, a transport powierzyć komuś, kto zadba o wszystkie detale – dodaje Przemysław Hołowacz.

Ze względu na zmieniające się prawo celne i podatkowe agencja celna CSL spotyka się bardzo często z przedstawicielami Krajowej Administracji Skarbowej, biegłymi rewidentami oraz prawnikami, w celu zabezpieczenia działalności naszych klientów, czyli działania zgodnie z aktualnym prawem celno-skarbowym. Wiedza pracowników firmy jest aktualizowana na bieżąco i rozwijana, nie ma mowy o tym by pracownicy grupy CSL nie mieli wiedzy o zmianach w przepisach: – Modelujemy biznes naszego klienta by był on prowadzony zgodnie z prawem. Oczywiście, każdemu zależy na optymalizację kosztów, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo i działanie zgodnie z przepisami. Wspieramy naszych klientów, dopingujemy ich do zdobywania certyfikatów AEO, które dają im wymierne korzyści w przyszłości. Edukujemy naszych klientów, wspieramy ich merytorycznie i cieszą nas ich sukcesy – dodaje Przemysław Hołowacz.
– Dotrzymywanie słowa jest dla nas bardzo ważne, zarówno w kontekście terminów jak i cen – dodaje.

CSL rozwija się także technologicznie i usprawnia procesy obsługi klientów online, czemu służy nowy system opracowany przez spółkę CSL Inspire. Nasi klienci mogą być więc spokojni o kompleksową – i co najważniejsze – bezpieczną obsługę.