Jakie zmiany przyniósł 2024 rok dla Państwa firmy i sektora logistycznego?
Poprzednim rok zakończyliśmy z dobrym wynikiem. Widać, że klienci odbudowują swoje wolumeny. Znaleźliśmy także nowych klientów i zaczęliśmy sprzedawać nowe produkty, co przełożyło się na zeszłoroczny wynik. W roku 2025 na podstawie kontraktów, które już mamy podpisane i finalizujemy oraz deklaracji klientów możemy się spodziewać podobnej wielkości wolumenów lub wzrostów.
Cieszymy się, że w zeszłym roku Freighliner PL zainaugurował próbne połączenia między Świnoujściem, a Śląskiem i zamierzają to kontynuować w br. Rozmawiamy o stworzeniu oferty usługi intermodalnej na tej trasie, która byłaby opłacalna dla klientów. Pojawiają się też sygnały o możliwości pojawienia się innych połączeń transportu kombinowanego na Pomorzu Zachodnim. Cieszymy się, że te możliwości intermodalne rosną.
Jakie nowe usługi Państwo wprowadziliście w 2024 roku?
Wspieramy kompleksowo klientów w transporcie do krajów skandynawskich ale też, łącznie z odprawami celnymi, do Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwajcarii. Nowym kierunkiem jest też Serbia. Dzięki temu, że aranżujemy transport w sposób całościowy, możemy korzystać z ciężarówek powracających do Polski do wykonywania przewozów dla innych klientów, co pomaga nam w biznesie.
Od zeszłego roku jesteśmy nastawieni na wejście w sektor offshore zwłaszcza w zakresie importu i odpraw celnych. Otrzymujemy kolejne certyfikaty, które pozwolą nam współpracować z wojskami NATO i rozwinąć biznes military cargo. Rozwijamy także współpracę z innymi firmami poprzez sieci partnerskie działające na całym świecie i stworzyliśmy do tego celu odrębną komórkę w firmie.
PRZECZYTAJ CAŁY WYWIAD: