CSL to zawsze najwyższa jakość. Nowy certyfikat to potwierdza

2024-11-05

Grupa CSL na rynku istnieje już od ponad 27 lat. To dla nas czas zdobywania doświadczeń i realizowania wielu projektów z największymi firmami z całego świata. Nasze doświadczenie powoduje, że jesteśmy w stanie podejmować się nawet najtrudniejszych wyzwań logistycznych i potwierdzają to liczne nagrody i certyfikaty, które nasza firma zdobywa.

W ostatnich dniach zdobyliśmy certyfikat jakości w kategorii QI SERVICES za „Kompleksową obsługę w zakresie organizacji transportu, obsługi celnej i przechowywania towarów transportem lądowym, morskim, lotniczym i kolejowym”

 Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie bardzo wysoko oceniła zgłoszenie przygotowane przez Grupę CSL i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach Państwa działalności, zwłaszcza w zakresie usług, będących przedmiotem analizy kapituły certyfikatu.

Tytuł Najwyższa Jakość Quality International oraz Certyfikat sygnowany przez instytucje patronujące są potwierdzeniem najwyższej jakości, a Godło QI stanowi wymierną pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. 

Certyfikat ten jest potwierdzeniem, że kurs obrany przez Grupę CSL znajduje pozytywne odzwierciedlenie nie tylko w wynikach finansowych firmy oraz w pozytywnych reakcjach klientów, ale i szacunku innych przedsiębiorców oraz ekspertów z dziedziny transportu, spedycji i logistyki.

– Zawsze powtarzaliśmy, że w biznesie jest kilka czynników decydujących o jego powodzeniu lub niepowodzeniu. Jednym z takich czynników jest troska o jakość ofertowanych usług i umiejętne budowanie partnerskich relacji z klientami. Jeżeli klientom proponowane są usługi wysokiej jakości, jest on wspierany przez pracowników firmy specycyjnej czy agencji celnej na każdym etapie współpracy, to taki klient wraca, poleca nas innym i wie, że ma do czynienia z profesjonalistami. Nasze 27 lat obecności na rynku to regularne podnoszenie naszych kwalifikacji, usprawnienie procesów i praca nad jakością usług. Kolejne certyfikaty to dla nas miłe wyróżnienie, a nagroda QI SERVICES jest przez nas ceniona szczególnie – mówi prezes Grupy CSL Laura Hołowacz.